Понеділок, 25.11.2024, 16:07
Вітаю Вас Гість | RSS

Березнегуватський ЗЗСО І-ІІ ступенів №2

Меню сайту
Наше опитування
Як вам сайт?
Всього відповідей: 32
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


18:30
Звіт директора школи перед громадськістю. Частина ІІІ

Аналіз результативності навчального процесу  школи за рік

У 2017-2018 навчальному році освітній процес було спрямовано на інтелектуальний, соціальний та фізичний розвиток кожної дитини як особистості, здатної самостійно мислити і творчо діяти, використовувати знання в нестандартних ситуаціях .

За підсумками навчального року із 173 учнів 1-9 класів:

  • Вербально оцінено 23 учнів першого класу.
  • Атестовано та переведено до наступних класів 150 учнів 2 – 9 класів
  • Закінчили школу – 15 учнів

На високому рівні – 19 учнів – 12,6%

Достатній рівень 54 учнів – 36 %

Початковий рівень  16 учнів  -11%

Розглядаючи моніторинг рівня знань учнів за навчальний рік , слід відмітити тенденцію до зменшення  початкового рівня на 4%, збільшення високого рівня на 2,6%, збільшення достатнього рівня на 6% в порівнянні з минулим навчальним роком.  Це говорить про тісний зв’язок класних керівників з батьками і про постійний контроль за відвідуванням учнями школи. На поліпшення результативності освітнього процесу вплинули такі чинники:

  • Широке використання дванадцяти бальної системи оцінювання
  • Застосування активних форм та методів навчання
  • Дотримання принципу диференціації, гуманізації навчання
  • Особистісно- орієнтований підхід до кожного учня школи

Результати ДПА в 4 класі

   Відповідно до наказу №  15  від 19.02. 2018 року «Про організоване завершення 2017/2018 навчального року  та особливості проведення державної підсумкової атестації»,  наказу № 28 від 28 березня 2018 року «Про затвердження рішення педради від 27.03.2018 року щодо вибору предмета для проведення ДПА», з метою визначення відповідності освітнього рівня учнів 4 класу вимогам Державного стандарту початкової загальної освіти з 15 по 17 травня 2018 року було проведено державну підсумкову атестацію в 4 класі:

  • українська мова – 15 травня;
  • математика  -  17 травня.

Графік проведення ДПА та склад атестаційної комісії, погоджений начальником відділу освіти, затверджені варіанти атестаційних завдань ДПА учнів 4 класу за курс початкової загальної освіти. З 21 учня 4 класу взяли участь у складанні державної підсумкової атестації  - 20 ( учень Сечко А. звільнений).

 Державна підсумкова атестація за курс початкової загальної середньої освіти учнів 4 класу проводилась у формі підсумкових контрольних робіт з двох предметів: української мови та математики.   Тексти контрольних робіт для проведення державної підсумкової атестації складені  відповідно до державних вимог щодо навчальних досягнень, визначених навчальними програмами для загальноосвітніх навчальних закладів 1-4 класи (зі змінами) і охоплювали матеріал 4 класу на кінець навчального року. Порядок проведення державної підсумкової атестації учнів 4 класу відповідав нормативним вимогам початкової школи. На проведення кожної підсумкової контрольної роботи відводилась 1 академічна година. Оцінювання навчальних досягнень учнів під час перевірки підсумкових контрольних робіт здійснювалося відповідно до наказів Міністерства освіти і науки України від 13.04.11 №329 «Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти», від 21.08.2013 № 1222 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти» та Інстуктивно-методичних матеріалів щодо контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів (листа МОН України від 28.01.2014 №1/9-74). Порушень щодо організації та проведення державної підсумкової атестації учнів 4 класу не було. Матеріали державної підсумкової атестації оформлені своєчасно, правильно, здані на зберігання.

За даними аналізу робіт, успішність учнів 4-го класу з української мови та математики характеризується такими показниками:

 

              Предмет

Рівень     

Українська мова

Математика

Кількість

%

кількість

%

Високий

12

0

30

0

20

11

3

1

10

3

3

Достатній

9

 

25

3

35

8

3

2

7

2

2

Середній

6

1

40

1

40

5

5

1

4

2

6

Початковий

3

1

5

-

5

2

-

1

1

-

-

Середній бал

7.1

7

 

ДПА з української мови показала, що учні мають достатній рівень мовленнєвих і правописних умінь, практично уміють застосовувати мовні знання. Дотримуються технічних правил письма, охайно оформлюють письмову роботу, формулюють основну думку тексту, визначають жанр прочитаного твору.

 

Метою підсумкової контрольної роботи з математики було визначення рівня сформованості в учнів 4-го класу умінь застосовувати набуті знання і вміння на практиці.

Аналіз результатів ДПА із вищезазначених предметів свідчить про те, що переважна більшість учнів достатньою мірою засвоїла програмовий матеріал з основ наук за 4-й клас. Учні готові до сприйняття та вивчення програмового матеріалу в основній школі. Лише 1 учениця (Колісніченко.Д.) отримала оцінку низького рівня з української мови та математики. .

 Результати ДПА в 9 класі

Відповідно до наказу №15  від 19 лютого  2018 року «Про організоване завершення 2017/2018 навчального року  та особливості проведення державної підсумкової атестації», наказу №28 від 28.03.2018 року «Про затвердження рішення педради від 27.03 2018 року щодо вибору предмета для проведення ДПА», наказу №59  від  19 травня 2018 року «Про допуск  учнів 9 класу до державної підсумкової атестації в 2017 – 2018 навчальному році» з 30 травня  по 08 червня 2018 року в 9 класі Березнегуватської ЗОШ I-II ступенів № 2 було проведено ДПА з 3-х предметів:

  • 30травня – українська мова;
  • 04 червня – математика;
  • 07 червня –біологія.

Графік проведення ДПА та склад атестаційної комісії, погоджений начальником відділу освіти.

14 учнів 9 класу були допущені до здачі ДПА (Василенко Вікторія – звільнена), вчасно з’являлися на атестацію, дотримувались вимог щодо її проведення.

Всі необхідні матеріали для проведення ДПА були вчасно підготовлені вчителями -  предметниками: Борисенко Т.В., Гуржій А.І., Лісовською Д.М. Вчителі використовували збірники завдань для проведення ДПА в 9 класі 2017 та 2018 року видання , рекомендовані МОН України. Порушень щодо часу, відведеного на атестацію предметів у письмовій формі не було.

Результати проведення державної підсумкової атестації подані в таблиці (додаток 1).

            ДПА з математики у 9 класі показала, що учні засвоїли навчальний матеріал на високому (7.14%), на достатньому (50%), середньому ( 21.43%)  та  початковому (21.43%; Гнатенко Д., Скорий В., Яремко С.) рівнях.

 Підсумки ДПА з української мови  у 9 класі показали, що учні засвоїли навчальний матеріал  на високому (14.3%), на достатньому (35.7%), середньому ( 28.6%)  та  початковому (21.4%; Гнатенко Д., Скорий В., Муравська М.) рівнях.

Результати проведення ДПА з біології свідчать, що учні 9 класу  засвоїли навчальний матеріал на високому (14%), достатньому (50%) та середньому (36%) рівнях. Найбільші труднощі в учнів  викликали завдання з відкритою відповіддю.                                                                                                                   

Самий високий середній бал з біології , трішки нижчий  з української мови та математики.  Майже всі учні  9 класу підтвердили свої знання річного оцінювання, а  з біології  та української мови покращили результати навчальних досягнень.

Переглядів: 339 | Додав: director2012 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Вересень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz