Фінансово – господарська діяльність
Для навчання і виховання учнів облаштовано два навчальні корпуси, спортзал, шкільна їдальня. Всі приміщення відповідають санітарно- гігієнічним нормам, відремонтовано внутрішній туалет.
У 2017-2018 навчальному році були виділені бюджетні кошти на поповнення матеріально- технічної бази школи .
Придбано:
- Ноутбук – 9300
- Шкільна стінка -8000
- Принтер -6760
- Телевізор – 6500
- Мультимедійний комплекс – 38500
- Мультимедійний програвач -6001
- Дошки класні (2 шт)- 5200
- Тенісний стіл -6710
Придбано за благодійні кошти:
- Стенди в бібліотеку – 800
- Господарський візок –940
- Телевізор -6000
- Кухонний посуд – 3500
- Двері у спортзал -5000
- Двері (2 шт) -3300
- Жалюзі – 3363
- Стіл учительський – 1150
- Дрель ударна – 880
- Дезрозчини- 580
Придбано за благодійні кошти батьків будівельні матеріали для ремонту шкільних приміщень на суму: 13185 грн
Відремонтовано всі класні та шкільні приміщення силами батьків та працівників школи.
На протязі року ремонтувались шкільні комп’ютери за рахунок батьківської допомоги, що становила - 1200 грн.
На якісне функціювання навчального закладу на різні поточні потреби за рік залучились такі благодійні кошти -15245грн
Висновок:
Аналіз результатів за минулий навчальний рік продемонстрував наступне:
- навчально-виховний процес має позитивну тенденцію розвитку;
- реалізація функцій управління в закладі здійснюється за допомогою організаційно-педагогічних, організаційно розпорядчих, соціально психологічних, фінансово-господарських методів, які спрямовані на забезпечення функціонування та розвитку навчального закладу шляхом запровадження нових взаємовідносин між керуючими й керованими підсистемами відповідно до мети їх спільної діяльності;
- діяльність адміністрації закладу спрямована на вдосконалення освітнього процесу та підвищення його ефективності;
- у школі використовують колективне обговорення отриманих результатів, колективний творчий пошук вирішення конкретних завдань. На підставі аналізу результатів адміністрація корегує наступні дії щодо досягнення поставленої мети;
- школа намагається підтримувати свій позитивний імідж; - створюються умови для врахування й розвитку навчально-пізнавальних і професійних інтересів, здібностей, потреб учнів;
- поступово покращується ресурсна база (кадровий потенціал, матеріально -технічна база, інформаційно-методичне забезпечення);
- методична робота сприяє модернізації змісту освітнього процесу, втіленню педагогічних інноваційних технологій;
- підтримується сприятливий психолого-педагогічний клімат.
|