29 грудня 2017 року було проведено педагогічну раду школи, на якій було розглянуто питання:
1. Виконання рішень педагогічної ради від 29.12.2016 протокол № 11 « Про традиційні та інноваційні технології у вирішенні проблеми соціалізації учнівської молоді в умовах гуманізації освіти»
Розширення виховного простору на основі зв’язків із соціальним середовищем.
Підсумки діагностичних досліджень із вивчення освітніх та соціальних проблем учнів та їх батьків з метою розвитку творчої соціально- орієнтованої особистості.
Розвиток пізнавальних інтересів та критичного мислення учнів на уроках природознавства згідно нового Державного стандарту в початковій школі.
Виховний аспект уроків природознавства».
Психологічний комфорт у навчанні як одна з умов ефективної соціалізації учнів.
Практична частина «Формування етичних норм як інструменту соціально-психологічного впливу на розвиток відповідальної поведінки учнів»
По – першому питанню виконання рішень педагогічної ради від 29 грудня 2016 року, протокол №11 по питанню «Традиційні та інноваційні технології у вирішенні проблеми соціалізації молоді в умовах гуманізації освіти» вважати як такими, що виконувались протягом навчального року, але дані рішення досить актуальні у роботі над науково-методичною проблемою школи «Соціалізація учнівської молоді в сучасному освітньому просторі» і над ними потрібно постійно працювати для забезпечення результативності освітнього простору.
По – другому питанню вирішили:
1. Продовжити впроваджувати на уроках природознавства активні методи навчання, ІКТ, завдання творчого характеру.
2.Вчити учнів давати повні змістовні відповіді на поставлені запитання, висловлювати та доводити власні думки, розвивати критичне мислення, пізнавальні інтереси.
3.Застосовувати технологію проектів на стимулювання інтересу учнів до здобуття нових знань.
4.Удосконалити практичну спрямованість уроку методом спостережень у природі, досліджень учнів, практичних робіт.
5.Використовувати місцевий природознавчий і краєзнавчий матеріал під час підготовки до уроків.
По – третьому питанню вирішили:
1.3.1. Адміністрації школи ( постійно):
- Створити у школі такий освітній простір, який би сприяв гармонізації відносин між дітьми і вчителями, школою та родиною.
- Продовжити роботу щодо дотримання санітарно-гігієнічних норм організації освітнього процесу ( оптимізація освітнього простору, створення комфортного середовища, дотримання гігієнічних вимог щодо складання розкладу уроків, обсягу навчального навантаження, обсягу домашніх завдань).
Педагогічному колективу школи ( протягом року):
- Формувати позитивні якості школярів у процесі різноманітних видів трудової, навчальної, позашкільної та іншої діяльності, що сприяють інтелектуальному, морально- етичному, естетичному, правовому розвитку, виробленню стійкості до негативних впливів соціального оточення.
- Ефективніше залучати батьків до позакласної виховної роботи, до організації та проведення родинних свят, екскурсій, лекцій.
Соціальному педагогу школи (постійно)
- Вивчати та враховувати в роботі індивідуальні соціально- психологічні особливості дітей, які навчаються у школі, надавати соціально- психологічний супровід обдарованим та категорійним дітям, сприяти їх соціальній адаптації
- Надавати якісну соціально- психологічну допомогу дітям вразливих категорій: тим, хто виховується в сім’ях, які потрапили в складні життєві обставини, залучати їх до активної участі у громадському житті школи, виховних заходах, у роботі гуртків.
|