У Березнегуватській ЗОШ І-ІІ ступенів №2 в період з 11 лютого по 22 лютого 2019 року пройшла методична декада "Творчість. Здобутки. Пошук" під гаслом "Вчитель постійно вдоконалюється".
Даний методичний захід проводився з метою підвищення професійної компетентності, методичного і наукового рівня педагогів; обміну досвідом; збагачення новими, прогресивними методами та технологіями навчання; удосконалення навичок самоосвітньої роботи.
Всі вчителі школи прийняли активну участь в проведенні методичної декади. Протягом двох тижнів у школі панувала атмосфера зацікавленості, відповідальності та доброзичливості.
Під час проведення відкритих уроків вчителі продемонстрували глибокі знання матеріалу з навчальних дисциплін, що вони викладають, розуміння змісту і вимог навчальних програм та місця даного уроку у системі вивчення предмета, знання методики викладання тієї чи іншої галузі знань, володіння методами організації освітнього процесу.
На уроках учителі використовували як традиційні методи й форми роботи: фронтальне опитування, бесіда, розповідь, робота з підручниками, ілюстраціями, демонстрація, показ, практичні завдання, диференційовані завдання, так і інноваційні: «мозковий штурм», «асоціативний кущ», проблемна ситуація, робота в парах і у групах, взаємоперевірка, дискусія, ситуаційно-рольові ігри, дослідження, тренінги, рефлексія тощо. Як правило, під час проведення уроків, всі ці форми і методи роботи чергувалися, вміло поєднувалися, що забезпечило успішне виконання завдань уроку, формування предметних і ключових компетентностей учнів.
Вчителі відповідально поставилися до підготовки уроків, добирали змістовний науковий, в тому числі додатковий матеріал з різних джерел, значну кількість наочних, звукових, відео- та кіно матеріалів; виготовляли до уроків достатню кількість роздаткового матеріалу, планували роботу з довідковою літературою, з метою кращого засвоєння навчального матеріалу та активізації пізнавальної діяльності учнів, формування у дітей бажання вчитися впродовж життя.
Варто також відзначити демократичний стиль спілкування і взаємин, атмосферу порозуміння між усіма учасниками освітнього процесу – сприятливі психологічні умови для досягнення позитивних результатів у процесі навчання і виховання учнів.
|