Березнегуватська ЗОШ I-II ступенів №2
Понедельник, 24.09.2018, 17:24 | RSS | Приветствую Вас Гость
Главная | Регистрация | Вход
Главная
Меню сайта
Форма входа
Пошук
Календарь
«  Сентябрь 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Опитування
Як вам сайт?
Всего ответов: 25
-----
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Главная » 2018 » Сентябрь » 3 » Звіт директора школи перед громадськістю. Частина І
18:22
Звіт директора школи перед громадськістю. Частина І

Аналіз роботи школи за 2017-2018 навчальний рік.

Березнегуватська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів №2 Березнегуватської районної  ради, комунальна форма власності.

Юридична адреса: смт Березнегувате ,вулиця 1 Травня 12.

     У 2017- 2018 навчальному році педагогічний колектив та адміністрація школи працювали відповідно до Законів України «Про освіту», «Про загальну освіту», реалізацію державних, обласних, районних програм у галузі освіти, на виконання Державних стандартів початкової школи та основної школи. Головною метою школи було становлення морально-духовної, життєво- компетентної особистості, яка успішно реалізується в соціумі як громадянин, сім’янин, професіонал. Вся робота була підпорядкована виконанню такої методичної проблеми «Соціалізація дітей та учнівської молоді в сучасному освітньому просторі». Провідною ідеєю даної проблеми було створення мотиваційного поля навчання та виховання, спрямованого на плекання компетентної,  конкурентно здатної особистості, яка вміє творчо вирішити реальні життєві проблеми, прагне змінити на краще своє життя і життя своєї країни, має життєві та життєтворчі знання. Необхідність розкриття здібностей кожного учня, виховання особистості, готової до життя у високотехнічному, конкурентному світі. Ця проблема школи вирішувалась через:

  • Особистісно- зорієнтований підхід у навчально-виховному процесі
  • Гуманізацію навчально- виховного процесу
  • Створення умов для творчої самореалізації кожного вчителя школи
  • Запровадження нових форм, інноваційних методів у навчально-виховний процес.

 

 

 

 

 

Стан і розвиток шкільної мережі.

Педагогічним колективом школи проведена належна робота щодо збереження  учнівського контингенту.  В школі працювало дев’ять повних класів, навчалося 173 учня, 1-4 класах – 81 учня , в 5-9 класах 92 - учнів. За рік вибуло два учня, прибуло сім учнів .

Режим роботи школи:

  • Початок навчального  дня о 8.00
  • Вхід учнів у приміщення школи о 8.10
  • Початок занять о 8.30
  • Закінчення навчального дня 14.55
  • Інформаційна хвилинка розпочиналася о 8.10 і закінчувалася о 8.25
  • Загальношкільна лінійка щопонеділка о 8.00.
  •  Робота гуртка «Інформатика в моєму житті» - вівторок-14.10-15.40-четвер-14.10-15.40

     У 2017-2018 навчальному році в школі за індивідуальною формою навчалося 7 учнів,  за станом здоров’я потребували навчання на дому ( Ушаков Є. та Муравський В.),а Сечко А.,  Юрочко Є., Бервенок Д., Терлецька Л., та Пуцулай Нікіта відвідували школу за індивідуальним розкладом. Індивідуальне навчання здійснювалось за індивідуальними навчальними планами, з урахуванням індивідуальних особливостей учнів, їх здібностей та потреб. Розклад занять був погоджений з батьками і затверджений директором школи. Учителі предметники  відповідально ставилися до своїх обов’язків і без нарікань відвідували дітей удома. Класні керівники підтримували тісний зв’язок з батьками, оформили відповідну документацію.

Виконання ст.10 Конституції України, Закону України «Про мови»

Реалізовані практичні заходи щодо впровадження в закладі мовного законодавства, закріплення статусу української мови як державної. Навчально- виховний процес здійснювався українською мовою. Документація закладу велася українською мовою. У кожному класі оформлені куточки державної символіки. Усі виховні заходи проводилися українською мовою. Учні школи брали участь  у конкурсі імені Петра Яцика, мовно- літературному конкурсі імені Т.Шевченка, олімпіадах з української мови та літератури. Був проведений тиждень, присвячений Т.Г.Шевченку , загальношкільна лінійка до Дня української мови (Авраменко М.О.).

Кадрове забезпечення

У 2017-2018 навчальному році  в школі працювало 18 основних учителів та 5 сумісників.

Кількісний склад працівників школи

Усього педагогічних працівників

23

З них:

 

учителів

16

Соціальний педагог

1

Педагогів організаторів

2

Керівників гуртків

1

Усього обслуговуючого персоналу

8

Усього працівників

31

З них працює за сумісництвом

5

Якісний педагогічний склад

Педагогічне звання, кваліфікація

кількість

%

 «Старший вчитель»

10

50%

Вища категорія

8

35%

І категорія

2

9%

ІІ категорія

1

4%

Спеціаліст

12

52%

 

 

 

Віковий педагогічний склад

 

До 30 років

31-40 років

41-50 років

51-55 років

Більше 55р

К-сть педпрацівників

4

4

3

5

7

Педагогічний стаж працівників

 

До 3 років

Понад 3 років

Понад 10 років

Понад 20 років

Понад 30 років

Понад 40 років

Понад 50 років

К-сть педпрацівників

0

5

5

3

9

0

1

Керівник школи: Тацька Г.Л.( вища освіта, педагогічний стаж-32 роки, стаж на посаді директора-13 років)

Заступник директора школи: Кедровська Н.В. ( освіта вища, педагогічний стаж-19 років, стаж на посаді заступника-1 рік)

За навчальний рік звільнень педагогічних працівників не було. Плинність педкадрів у школі за 2017-2018 навчальний рік складає 0 %.

Атестація педагогічних працівників у 2017-2018 навчальному році

Метою атестації було:

  • активізація та розвиток творчої професійної діяльності педагогічних працівників,
  • підвищення професійної відповідальності за результати навчання і виховання дітей,
  • забезпечення соціального захисту компетентної педагогічної праці педагогічних працівників закладу, які підлягають атестації у поточному навчальному році.

Завданням атестації було:

  • цілеспрямоване неперервне підвищення професійного рівня педагогічних працівників;
  • визначення відповідності педагогічного працівника зайнятій посаді, рівню кваліфікації, залежно від якого встановлюється кваліфікаційна категорія, присвоюється відповідне педагогічне звання та відбувається оплата праці.

Атестація здійснювалася на основі комплексної оцінки рівня кваліфікації, педагогічної майстерності, результатів педагогічної діяльності педагогічних працівників шляхом проведення аналізу освітньо-виховного процесу з урахуванням думки колег, проведення творчих тижнів, відвідування відкритих уроків, виховних заходів тощо.

В минулому навчальному році атестувалися Тацька Г.Л., вчитель російської мови, Борисенко Т.В., вчитель української мови та літератури, Пилюга І.Я., вчитель початкових класів та Юрченко Л.П., вчитель початкових класів.

Для проведення атестації в школі була наказом створена атестаційна комісія, вчителями, що атестувалися був розроблений індивідуальний план роботи, який був погоджений директором школи, члени атестаційної комісії відвідували уроки та позакласні заходи, в учителів, які атестувалися. В результаті проведеної роботи атестаційна комісія прийшла до таких висновків :

  Борисенко Т.В.  зарекомендувала себе відповідальним працівником, який сумлінно виконує свої обов’язки.  Добре володіє технологіями творчої педагогічної діяльності з урахуванням особливостей навчального матеріалу  і здібностей учнів. Використовує методи  компетентно- орієнтованого підходу до організації освітнього  процесу, знає основні нормативно-правові акти в галузі освіти, володіє ораторським мистецтвом. Раціонально використовує час на уроці, новий матеріал викладає на високому науковому рівні із застосуванням міжпредметних зв’язків. На уроках забезпечує оптимальний психофізіологічний клімат. Метою фахової діяльності педагога є формування стійкої мотивації до вивчення української мови, формування мовленнєвої культури, творчих здібностей, культури полеміки, критичного мислення, самостійного аналізу та оцінювання процесу.

 Пилюга І.Я. в міжатестаційний  період зарекомендувала себе відповідальним працівником, який сумлінно виконує свої обов’язки.    Учитель має високу теоретичну підготовку, яку поєднує з педагогічною майстерністю, вимогливим ставленням до себе та своїх вихованців. Для її роботи характерний творчий пошук, прагнення педагогічної професійної майстерності, володіння інноваційними методиками і технологіями, які поширює у професійному середовищі.  Її  уроки   відповідають високому  методичному рівню. Вона розробляє і активно впроваджує в навчальну діяльність інтерактивні та нетрадиційні форми і методи  роботи, враховуючи вікові та індивідуальні особливості учнів.  Віддає перевагу таким методам навчання, які створюють атмосферу творчої невимушеності й допомагають кожній дитині вивчити свої можливості.

 Юрченко Л.П. – педагог із високим рівнем професіоналізму. Завжди добросовісно виконує свої посадові обов’язки. Володіє інноваційними освітніми методиками й технологіями, активно їх використовує та поширює серед колег, пропонує для застосування в освітньому процесі оригінальні, інноваційні ідеї, вносить пропозиції щодо вдосконалення навчального процесу в школі. Учитель на високому рівні володіє методикою викладання всіх предметів у початкових класах. ЇЇ уроки завжди ефективні, цікаві, добре продумані і  насичені.  Вміє оптимально поєднувати вибір репродуктивних і проблемно – пошукових, словесних і практичних методів. Раціонально добирає групові та індивідуальні форми роботи на уроці. Використовує сучасні інформаційні технології навчання, можливості інтернету, часто проводить інтерактивні вправи. На уроках використовує різноманітну наочність: схеми, таблиці, ілюстрації, предметні малюнки, опорні конспекти, тощо.

 Тацька Г.Л.- творчо працюючий педагог. Володіє інноваційними освітніми методиками й сучасними технологіями педагогічної діяльності, враховуючи особливості навчального матеріалу і здібності учнів, активно їх застосовує та поширює у професійному середовищі серед колег. Вдало використовує методи компетентнісного орієнтованого підходу до організації освітнього процесу на уроках російської мови та зарубіжної літератури. Вчитель має великий досвід практичної роботи, досконало володіє методикою викладання російської мови. Володіє широким спектром стратегій навчання. Вміє продукувати оригінальні, інноваційні ідеї в освітній процес.

Результат атестації педагогічних працівників школи в 2017-2018 навчальному році:

  1. Продовжити на п’ять років строк дії кваліфікаційної категорії педагогічним працівникам, яких за результатами атестації визнано таким, що відповідають раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії» та раніше присвоєному педагогічному званню «старший вчитель» :

-Борисенко Тетяні Василівні, вчителю української мови та літератури;

    - Тацькій Галині Леонідівні, вчителю російської мови та зарубіжної літератури.

    2. Продовжити на п’ять років строк дії кваліфікаційної категорії педагогічним працівникам, яких за результатами атестації визнано такими, що відповідають присвоєному педагогічному званню «старший вчитель» :

     -Пилюзі Ірині Ярославівні, вчителю початкових класів;

     - Юрченко Ларисі Петрівні, вчителю початкових класів.

 Велика увага приділялася роботі щодо своєчасного проходження вчителями курсів підвищення кваліфікації .

      З цією метою на початку навчального року зроблена заявка на проходження вчителями курсів з основного предмета і вчителів, які будуть працювати за програмою НУШ .

   В 2017-2018 н.р. курси перепідготовки при МОІППО пройшли:

  • Борисенко Т.В., Тацька Г.Л., Панкратьєва- Чередник Н.Г., Юрченко Л.П., Хоменко Л.І.

План атестації та перепідготовки  виконано, роботу щодо організації атестації педпрацівників школи можна вважати задовільною.

Просмотров: 4 | Добавил: director2012 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0

Copyright MyCorp © 2018
Конструктор сайтов - uCoz