Березнегуватська ЗОШ I-II ступенів №2
Понедельник, 24.09.2018, 17:23 | RSS | Приветствую Вас Гость
Главная | Регистрация | Вход
Главная
Меню сайта
Форма входа
Пошук
Календарь
«  Сентябрь 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Опитування
Як вам сайт?
Всего ответов: 25
-----
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Главная » 2018 » Сентябрь » 3 » Звіт директора школи перед громадськістю. Частина 6
18:33
Звіт директора школи перед громадськістю. Частина 6

Аналіз роботи ГПД в 2017-2018 навчальному році

 

В 2017-2018 навчальному році в школі працювало дві ГПД. Вихователями були призначені Безродня О.О.( 1-2 класи) та Юхименко Т.В. (3-4 класи) Головною метою ГПД  було створення умов для повноцінного розвитку особистості молодшого школяра: розвиток емоцій, творчих здібностей, мовних навичок, естетичного відношення до навколишнього світу, пізнавальних здібностей.

Вихователі працювали над проблемою: побудова навчально-виховного процесу відповідно до потреб особистості учня, індивідуальних можливостей, впровадження інтерактивних технологій з метою розвитку самостійності та творчої активності учні. Визначили основні завдання:

1.Глибоке вивчення індивідуальних особливостей учнів, їх інтересів, потреб.

2.Виховування пізнавальних інтересів і активне ставлення до суспільного життя.

3.Розвиваток, поглиблення  розуміння дітьми моральних цінностей, норм і правил, культурної поведінки в школі, в суспільстві.

4.Формування практичних вмінь і навичок культурної поведінки, турботливого ставлення до людей, природи, всенародних надбань.

5.Формування  вмінь працювати за планом, ставити перед собою конкретні цілі та завдання, виконувати їх.

6.Виховування позитивних рис характеру: старанність, організованість, чемність, справедливість, дисциплінованість.

7.Виховання ціннісного ставлення до свого здоров’я.

 

Одна із необхідних умов ефективності роботи групи подовженого дня було чітке, добре сплановане планування усіх напрямків роботи, яке реалізувало комплексний системний підхід до організації виховання, навчання, розвитку та  збереження здоров’я учнів.        

   Найважливішою діяльністю учнів ГПД була самопідготовка, під час якої виконувалась така робота :

  • Заохочення  дітей;
  • Надання  допомоги під час виконання домашнього завдання;
  • Здійснення  контролю за самостійним виконанням учнями домашнього завдання;
  • Налагоджування  міжпредметних  звязків;
  • Формування навичок самоорганізації та самоконтролю;
  • Раціональна організація часу під час роботи;
  • Навчання  дітей раціональним прийомам роботи над завданнями;
  • Виховання  позитивного ставлення до навчання.

         Відповідно до загальношкільного виховного плану роботи, було заплановано і проведено  щоденні виховні бесіди (за блоками ): бесіда «Гарно того навчати, хто хоче все знати», практичний тренінг з правил дорожнього руху, година спілкування «Буду гідним скрізь і всюди, щоб нести вам радість, люди!», бесіда «А серце тобі нічого не наказало?», бібліотечні уроки, екологічне заняття «Зелена аптека», блок бесід на тему «Я і колектив», «Правила спілкування. Етика телефонних розмов», година міркування «Моя рука нікому і ніколи біди не принесе», бесіда «Обпалені війною Афганістану». Бесіда «Славетний пророк України», «Весна і мати – дві краплини сонця», «Ніхто не забутий, ніщо не забуте », «Сходинки до здоровя та фізичного розвитку дитини», бесіда «Ти знаєш, що ти людина? Ти знаєш про це, чи ні?», година розваг «Сміємося, жартуємо»,  заняття з морального орієнтування «Вмій протистояти шкідливому впливові», «Книга вчить, як на світі жити», «До рідної природи з розумом і серцем», конкурс малюнків «Святе слово Мати» . Також було проведено відкриті виховні заходи:

  • Подорож  в країну Доброти та Ввічливості( Юхименко Т.В.)
  • Найбільша цінність людини – життя та здоров’я( Безродня О.О)

 Проведення виховних заходів сприяло формуванню:

  • Почуття любові до свого рідного краю, народу, законів, звичаїв, моральних, духовних та історико – культурних цінностей;
  • Високої  мовної  культури;
  • Шанобливого ставлення до символіки своєї держави;
  • Розуміння своїх прав, свобод та обовязків;
  • Прагнення бути фізично здоровою людиною, усвідомлення наслідків негативного впливу і звичок на здоровя людини;
  • Почуття патріотизму, національної свідомості;

Активний відпочинок у ГПД проводився  у різноманітних формах: спортивна година, прогулянка, рухливі ігри для дітей на свіжому повітрі, веселі естафети, комплекси вправ, ігри за інтересами дітей . З метою відпочинку дітей після розумової діяльності,  було проведено годину милування природою, спостереження за змінами в природі, перегляд мультфільмів, настільні ігри, конкурси читців.

   Протягом усього навчального року в групі велася робота по створенню атмосфери співпраці і підтримки вихованців.  Вихователі прагнули допомогти дітям відчути колектив як ціле, навчити дорожити його інтересами,  формували позитивне ставлення до кожного учня, виявлячи повагу один до одного.  У групі діти відчували себе захищеними від несправедливості і образ.

Трудове виховання учнів було направлене на дбайливе відношення до чужої праці, а також на вироблення таких якостей як: хазяйновитість,  охайність. В рамках даного напряму були проведені наступні виховні заходи : «Чистюлька»,  «Дотримуємось чистоти і порядку», організовувалось чергування учнів. Все це дало змогу показати школярам  важливість праці в житті кожної  людини.   

     Для розвитку творчих здібностей дітей в групі був відведений вільний час (заняття за інтересами). Діти  займалися ліпленням з пластиліну, малювали олівцями і фарбами, виготовляли різні вироби з кольорового паперу і природничого матеріалу

       Основні цілі і завдання ГПД, поставлені в минулому навчальному році, були виконані успішно, робота сприяла формуванню свідомого ставлення дитини до свого здоров'я, розвитку пізнавальних  інтересів  кожної дитини, формуванню  екологічного мислення в навчальній і позаурочній роботі . Але треба звернути більше уваги на роботу з батьками та на підвищення якісного, самостійного виконання домашніх завдань. Продовжити виховувати в дітях  уміння радіти успіхам один одного, співпереживати невдачам, формувати віру в себе, свої сили.

    

 

 

Аналіз роботи пришкільного табору в  2017-2018 навчальному році

 

     У навчальному закладі був створений пришкільний табір  «Літня веселкова Країна» , який працював з 29.05.  по 15.06.2018 року.

      У таборі були створені умови для стовідсоткового оздоровлення учнів початкових класів ( 65 дитини  ) та дітей пільгових категорій  ( 25 учнів ). Всього 90 дітей.

 Зарахування дітей до табору здійснювалося на основі заяв батьків, опікунів.

    Враховуючи вікові особливості дітей, створено 2 загони.

  • 1 загін «Чомучки» - вихователі: Артеменко Л.В., Панкратьєва-Чередник Н.Г;
  • 2 загін  «Розумники» - вихователі: Юрченко Л.П., Пилюга І.Я. Юхименко Т.В.;

   Для роботи в пришкільному таборі директором школи затверджено пакет документів:

  • Списки дітей, які перебувають у таборі;
  • Списки працівників табору;
  • Графік  роботи  педагогів;
  • План роботи пришкільного табору;
  • Режим роботи пришкільного табору;
  • Положення про пришкільний дитячий табір «Літня веселкова Країна»;
  • Інструкція з охорони праці під час організації та роботи  пришкільного табору;
  • Посадова інструкція вихователя пришкільного табору;
  • Посадова інструкція начальника  пришкільного табору.

    В таборі було організоване 2-х разове гаряче харчування ( сніданок, обід ). Вартість на одну дитину становило до 12 грн.

    Основним змістом виховної діяльності табору було забезпечення необхідних умов для змістовного відпочинку, організації дозвілля дітей, формування здорового способу життя, творчого і духовного розвитку.

  

     Сам табір був розташований у спортивному залі школи, де були створені куточки:

  1. Державної символіки;
  2. Безпеки життєдіяльності;
  3. Табірний куточок;
  4. Здорового способу життя

    Пришкільний табір  «Літня веселкова Країна» працював за відповідним режимом роботи, затвердженим директором школи  Тацькою  Г.Л., з 8 годин ранку до 14 години.

     У таборі працювало

  1. 5 вихователів:  Юрченко Л.П., Панкратьєва-Чередник Н.Г., Артеменко Л.В., Пилюга І.Я., Юхименко Т.В. ;
  2. 1 музичний працівник : Білий О.І. ;
  3. 1 працівник кухні : Авраменко Н.В. ;
  4. 1 техпрацівник : Чернова С.М.;
  5. 1 комірник : Ухтік  Н.К.

     Усі працівники табору були ознайомлені з посадовими інструкціями та пройшли інструктажі з пожежної та безпеки життєдіяльності під час роботи у пришкільному таборі.

          Робота кожного дня була підпорядкована виховному напрямку відповідно до Програми  «Основні орієнтири виховання». Найбільш цікавими і змістовними були такі виховні заходи:

 

  • Святкова лінійка, присвячена відкриттю пришкільного табору «Літня Веселкова Країна»
  • Спортивне змагання «Спорт єднає дитячі серця»
  • « День захисту дітей» - участь у конкурсі малюнків на асфальті «Україна – єдина країна» ( І місце), у святковому концерті;
  •  Подорож у природу -  «Неси добро у світ природи»  (екскурсії до соснового бору, до річки, в поле, водойми Березнегуватщини );
  • День здоров’я – екскурсія до районного стадіону «Колос», спортивне змагання «Весела ігротека»;
  • День Батьківщини  – екскурсія до краєзнавчого музею, визначних місць Березнегуватого;
  • День велосипедиста – змагання на звання кращого велосипедиста пришкільного табору;
  • Дні розваг  та гумору - виховний захід «Хто зверху?», Свято Бантиків;
  • День книги -  екскурсія до дитячої районної бібліотеки  імені Іди Лауди;
  • День казки – читання  казок народів світу, інсценізація найулюбленіших;
  • Екскурсія пам’ятними місцями Березнегуватщини;
  • Пішохідні екскурсії:   «Природа рідного краю», «Пішохідні переходи. Правила дорожнього руху»,  « Дива природи» - збір природних матеріалів для художніх виробів»;
  • Заняття з морального орієнтування та тренінги: «Давайте знайомитись», «Табір – наш дім і ми господарі в нім», реклама здорового способу життя „Я обираю здоров’я, а ти?” «Як поводитись в конфліктній ситуації»,  «Пішохід і автомобіль», «Який (яка)  Я?»,  «Медична допомога».
  • Екскурсійні поїздки до Зелених Хуторів Таврії, в Миколаївський зоопарк.
  • Спортивні змагання, естафети, рухливі та розважальні ігри.

 

Щодо збереження життя і здоров’я учнів були проведені наступні  інструктажі з техніки безпеки:  «Правила поведінки в таборі», «Руки - основний носій збудників хвороб», «Поводження на воді»,  «Протипожежна безпека», «Правила особистої гігієни»,  «Як правильно купатись», «Правила безпечної поведінки в літню пору», «Ігри біля дерев і кущів», «Безпека при зустрічі з собаками , зміями та павуками», «Профілактика отруєння грибами», «Небезпечні предмети (знахідки) та дії при їх виявленні» , «Поводження на спортивному майданчику »та інші.

     Організовували  роботу так, щоб дітям було творчо, весело та цікаво, щоб щодня  дізнавалися про  нове та .корисне.

       У пришкільному таборі було створено всі умови для повноцінного  літнього відпочинку, зайнятості дітей з використанням  бази навчального закладу й педагогічного потенціалу вихователів.

 

 

Просмотров: 6 | Добавил: director2012 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0

Copyright MyCorp © 2018
Конструктор сайтов - uCoz