П`ятниця, 19.04.2024, 02:38
Вітаю Вас Гість | RSS

Березнегуватський ЗЗСО І-ІІ ступенів №2

Меню сайту
Наше опитування
Як вам сайт?
Всього відповідей: 32
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


16:53
Педагогічна рада

29 грудня 2017 року було проведено педагогічну раду школи, на якій було розглянуто питання:

1. Виконання рішень педагогічної ради від 29.12.2016 протокол № 11 « Про традиційні та інноваційні технології у вирішенні проблеми      соціалізації учнівської молоді в умовах гуманізації освіти»

Розширення виховного простору на основі зв’язків  із соціальним    середовищем.          

Підсумки діагностичних досліджень із вивчення освітніх та соціальних проблем учнів та їх батьків з метою розвитку творчої соціально- орієнтованої особистості.   

Розвиток пізнавальних інтересів та критичного мислення учнів на уроках природознавства згідно нового Державного стандарту в початковій школі.

Виховний аспект уроків природознавства».

Психологічний комфорт у навчанні як одна з умов ефективної соціалізації учнів.

Практична частина «Формування етичних норм як інструменту соціально-психологічного впливу на розвиток відповідальної поведінки учнів»

По – першому питанню виконання рішень педагогічної ради від 29 грудня 2016 року, протокол №11  по питанню «Традиційні та інноваційні технології у вирішенні проблеми соціалізації молоді в умовах гуманізації освіти» вважати як такими, що виконувались протягом навчального року, але дані рішення досить актуальні у роботі над науково-методичною проблемою школи «Соціалізація учнівської молоді в сучасному освітньому просторі» і над ними потрібно постійно працювати для забезпечення результативності освітнього простору.

По – другому питанню вирішили:

​​​​​​​1. Продовжити впроваджувати на уроках природознавства активні методи навчання, ІКТ, завдання творчого характеру.

2.​​Вчити учнів давати повні змістовні відповіді на поставлені запитання, висловлювати та доводити власні думки, розвивати критичне мислення, пізнавальні інтереси.​​​​​​​

3.Застосовувати технологію проектів на стимулювання інтересу учнів до здобуття нових знань.

​​​​​​​4.Удосконалити практичну спрямованість уроку методом спостережень у природі, досліджень учнів, практичних робіт.​​​​​​​

5.Використовувати місцевий природознавчий і краєзнавчий матеріал під час підготовки до уроків.

По – третьому питанню вирішили:

1.3.1. Адміністрації школи ( постійно):

- Створити у школі такий освітній простір, який би сприяв гармонізації відносин між дітьми і вчителями, школою та родиною.

- Продовжити роботу щодо дотримання санітарно-гігієнічних норм організації освітнього процесу ( оптимізація освітнього простору, створення комфортного середовища, дотримання гігієнічних вимог щодо складання розкладу уроків, обсягу навчального навантаження, обсягу домашніх завдань).

Педагогічному колективу школи ( протягом року):

- Формувати позитивні якості школярів у процесі різноманітних видів трудової, навчальної, позашкільної та іншої діяльності, що сприяють інтелектуальному, морально- етичному, естетичному, правовому розвитку, виробленню стійкості до негативних впливів соціального оточення.

- Ефективніше залучати батьків до позакласної виховної роботи, до організації та проведення родинних свят, екскурсій, лекцій.

Соціальному педагогу школи (постійно)

- Вивчати та враховувати в роботі індивідуальні соціально- психологічні особливості дітей, які навчаються у школі, надавати соціально- психологічний супровід обдарованим та категорійним дітям, сприяти їх соціальній адаптації

-  Надавати якісну соціально- психологічну допомогу дітям вразливих категорій: тим, хто виховується в сім’ях, які потрапили в складні життєві обставини, залучати їх до активної участі у громадському житті школи, виховних заходах, у роботі гуртків.

    

Переглядів: 302 | Додав: director2012 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Січень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz