Березнегуватська ЗОШ I-II ступенів №2
Вторник, 16.10.2018, 11:25 | RSS | Приветствую Вас Гость
Главная | Регистрация | Вход
Главная
Меню сайта
Форма входа
Пошук
Календарь
«  Март 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Опитування
Як вам сайт?
Всего ответов: 25
-----
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Главная » 2018 » Март » 3 » Методичний калейдоскоп
12:14
Методичний калейдоскоп

В Березнегуватській ЗОШ І-ІІ ступенів №2 відповідно до реалізації методичної проблеми школи «Соціалізація дітей та учнівської молоді в сучасному освітньому просторі» з 12 лютого по 28 лютого 2018 року в школі був проведений методичний калейдоскоп на тему «Творчість. Здобутки. Пошук.» під гаслом «Учитель постійно вдосконалюється». Даний методичний захід проводився з метою підвищення професійної компетентності, методичного і наукового рівня педагога; обміну педагогічним досвідом; збагачення себе новими, прогресивними методами та технологіями навчання; удосконалення навичок самоосвітньої роботи.

Методичний калейдоскоп включав в себе:

  • презентації самоосвітньої роботи «Я вчуся»;
  • показові уроки та виховні заходи;
  • майстер-класи.

Всі вчителі школи  прийняли активну участь в проведенні Місячника. Протягом майже двох тижнів у школі панувала атмосфера зацікавленості, відповідальності та доброзичливості.

Свою самоосвітню роботу над вдосконаленням професійної майстерності, яка направлена на отримання знань, що сприяють розширенню освіченості, підвищенню ефективності навчання, виробленню нових педагогічних прийомів і методик та формуванню учнівських компетентностей  презентували молоді педагоги Артюшенко Н.В. та Мальчикова О.І. Презентуючи свою роботу, вчителі відзначили основні принципи створення психологічного комфорту та взаємодію суб¢єктів в процесі навчання, бажання працювати та самовдосконалюватися.

Під час проведення показових уроків усі вчителі продемонстрували глибокі знання матеріалу з навчальних дисциплін, що вони викладають, розуміння змісту і вимог навчальних програм та місця даного уроку у системі вивчення предмета, знання методики викладання тієї чи іншої галузі знань, володіння методами організації діяльності, що забезпечують засвоєння учнями матеріалу.    

На уроках учителі використовували як традиційні методи й форми роботи: фронтальне опитування, бесіда, розповідь, робота з підручниками, ілюстраціями, демонстрація, показ, практичні завдання, диференційовані завдання так і інноваційні: «мозковий штурм», «асоціативний кущ», проблемна ситуація, робота в парах і у групах, взаємоперевірка, дискусія, ситуаційно-рольові ігри, дослідження, тренінги, рефлексія  тощо. Як правило, під час проведення уроків, всі ці форми і методи роботи чергувалися, вміло поєднувалися, що забезпечило успішне виконання завдань уроку, формування компетентностей учнів.

Вчителі відповідально поставилися до підготовки уроків, добирали змістовний науковий, в тому числі додатковий матеріал з різних джерел, значну кількість наочних, звукових, відео- та кіно матеріалів; виготовляли до уроків достатню кількість роздаткового матеріалу, планували роботу з довідковою літературою, з метою кращого засвоєння навчального матеріалу та активізації  навчальної діяльності учнів, виховання у них цікавості до процесу пізнання, формування у дітей бажання вчитися впродовж життя.

Варто також відзначити демократичний стиль спілкування і взаємин, атмосферу порозуміння між усіма учасниками освітнього процесу – сприятливі психологічні умови для досягнення позитивних результатів у процесі навчання і виховання учнів. Відкриті уроки провели Тацька Г.Л., Борисенко Т.В., Базарова Л.Г., Пилюга І.Я., Артеменко Є.В., Бока М.А., Рябенька А.М.

Під час проведення відкритих виховних заходів (урок-подорож до країни «Доброти та ввічливості» та тренінгу «Життя і здоров’я – найбільша цінність») вихователі ГПД  Юхименко Т.В. та Безродня О.О. продемонстрували володіння широким спектром різноманітних форм роботи, демократичний стиль спілкування з вихованцями (у поєднанні з достатньою вимогливістю та уважністю до кожної дитини), уміння знаходити індивідуальний підхід, враховуючи здібності, можливості, інтереси та особистісні якості кожного школяра.

За високої активності дітей, змістовної та емоційної насиченості пройшла година-пам’яті «Герої не вмирають», присвячена героям «Небесної сотні», яка була  підготовлена та проведена у 8-9 класах бібліотекарем школи Авраменко М.О.

Майстер – класи були проведені вчителями:  Гуржій А.І., Хоменко Л.І., Юрченко Л.П. Педагоги передали досвід своєї роботи через пряме коментування й демонстрацію най­ефективніших методів, прийомів, форм педагогічної діяльності, плануючи застосування їх усіма учасниками заняття.

Закінчився методичний калейдоскоп тренінгом для педагогічних працівників  на тему: «Дозволь собі бути щасливим», у ході якого були обговорені різнобічні аспекти людського щастя. Соціальний педагог Артюшенко Н.В. провела тренінгове заняття  на достатньому   професійному рівні, в атмосфері співробітництва, толерантного та відвертого спілкування. Надія Володимирівна продемонструвала уміння володіти тренінговою методикою.

Проведена робота в період Місячника сприяла професійно-фаховому зростанню педагогічних працівників, розвитку їх творчого потенціалу, досягненню більш високих показників якості особистісного розвитку учнів, формуванню їх предметних та ключових компетентностей.

Місячник методичної роботи пройшов на належному рівні.  Роботу вчителів, вихователів ГПД, бібліотекаря та соціального педагога під час проведення методичного калейдоскопу визнати результативною.

Просмотров: 48 | Добавил: director2012 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0

Copyright MyCorp © 2018
Конструктор сайтов - uCoz